Nejčastěji kladené dotazy
![Nejčastěji kladené dotazy](https://image.pobo.cz/images/7dqtuvgk6vg6/6n7msfs8v2ojrh69dxlf-md.jpeg)
Když si teď udělám objednávku, kdy mi dorazí ?
Objednávky uskutečněné do 12:00 jsou druhý den ráno expedované a následný pracovní den doručované. Každý den v 17.30 odchazí automatický email o odeslaní zásilky i s fakturou.
U každého produktu a i při dokončování objednávky je uvedeno vždy Můžeme doručit do:
Jak funguje osobní odběr ?
V případě, že bude vaše zboží na prodejně skladem, Vaši objednávku připravíme do 60 minut.
V případě, že Vaše zboží není na vybrané prodejně skladem, pošleme toto zboží na prodejnu z externího skladu (v případě objednávky do 12:00) nebo následující pracovní den (pro objednávky po 12:00 a o víkendu).
Zboží je pro Vás připraveno k vyzvednutí po dobu 5 pracovních dnů.
![Nejčastěji kladené dotazy](https://image.pobo.cz/images/7dqtuvgk6vg6/vgoqffzsplftzzdxh5mm-md.jpeg)
![Nejčastěji kladené dotazy](https://image.pobo.cz/images/7dqtuvgk6vg6/xpi5wgnzt8ccjw5lf9qz-md.jpeg)
Musím se registrovat ?
Registrace záleží pouze na Vás, ale pokud uděláte registraci, tak se automaticky zařazujete do věrnostního programu.
Dále pak můžete sledovat celý proces objednávky, máte přehled o stavu objednávky a o tom co jste si objednali.
Co když nevyzvednu balíček ?
Pokud si zboží nevyzvednete, je automaticky odesíláno zpět. V tomto případě Vám bude účtována cena za přepravu v plné výši nevyzvednutého zboží tam a zpět.
Tato povinnost vzniká i u dopravy zdarma. Tuto částku jste povini uhradit prodávajícímu na základě faktury, která Vám bude zaslána.
![Nejčastěji kladené dotazy](https://image.pobo.cz/images/7dqtuvgk6vg6/w7b7qwgf0kxzdaoqgnru-md.jpeg)
Pokud přesto máte dotaz, nebo potřebujete poradit, neváhejte se na nás obrátit. Náš školený personál Vám rád poradí, pokud to bude v jeho silách.